fredag 2 november 2007

Trampesk Talkshow

Hela 3 av mina vänner påstår på Facebook att jag är den i deras vänkrets som är "most likely to have their own talkshow". Hmm, det är en karriärsmöjlighet jag faktiskt inte tänkt på tidigare. Enligt ytterligare 3 personer är jag "most likely to succeed". Känns smickrande. Frågan är om man vill slå ihop de båda, d.v.s. göra en lyckad talkshow. Vad skulle den handla om? Skulle jag vara någon slags svensk Dr Phil och psykologisera kring folks problem. Det vore nåt det.

Däremot har den vän som tror att jag partar som en rockstjärna fullständigt fel. Åtminstone om man med rockstjärnefestande menar enorma kvantiteter sprit och knark. Jag tar det väldigt lugnt och nobbar t.o.m. Bistro Jarl. Det ni!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja, försök inte! Jag såg dig sniffa kattmynta i fredags!

Konungen sa...

Du tar välan jonk i Söderköping